Intan Shahira.
Lupa
15 Dec 2012 , 1 Comment

Haiiii Assalamualaikum. Haii haii and haii. Salam Sejahtera , Salam 1 Malaysia , Salam cium tangan ibu bapa. So! Today? Im fine! Wake up with happy mood. Hope memang happy sampai aku tidur balik. Hehe, Bagi lah aku bahagia even sehari. Penat dah pretend to be strong , pretend to smile even hati tengah sakit. Atete. Hm Hm, story today about........ forget. Lupa. Macam macam. Aku dah jadi pelupa dah ._. Hehe

Sekarang , aku lupa cara nak menangis . Sakitnya hati ni memang dalam sangat sangat . Tapi macam mana nak nangis ? Or air mata aku dah kering ? Kering kontang ? Waw . Or! Aku memang taknak menangis pun. Kuatnya hati aku . Kalau menangis pun , Mata tak sempat nak merah , Air mata dah berhenti keluar . Dua tiga titik berhenti . Baru nak menangis , berhenti . Then lupa lagi cara nak menangis . Pelik . Kuatnya hati aku kan :'D

Hm. Dah kering sangat air mata aku ni . Er sebab dulu dah selalu sangat menangis mungkin ? Bila dah selalu fake smile , ketawa , gelak , happy dengan kawan , Air mata ni lupa nak restore balik . Haha boleh gitu ? So bila nak menangis , Nak keluarkan air mata tu . Terkebil kebil cari balik air mata , keluar lah saki baki yang tak seberapa kan . Mungkin . Tapi bagus juga . Tak lah nampak cengeng sangat kan . Bila gembeng sangat, Orang pun menyampah nak layan . Tak gitu ?

Apan kata Eira kuat . yeyy! Eira memang kuat . Kuat macam Titanium ;D

Banyaknya merepek . Ok Publish! Kbye ;D
Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.