Intan Shahira.
One month.
2 Feb 2013 , 0 Comment




Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang. Assalamualaikum semua. Berhabuk betul blog ni. Hm sekian lama tak update, akhirnya blog aku meminta untuk diisikan dengan satu cerita baru. Hewhew. So far, asrama was quite good. Everything berjalan lancar. Senior sangat friendly tapi kadang kadang agak membabi tapi aku suka. Kawan dorm iC3 , semua satu kepala dan itu buat aku semakin 'hidup' dekat sana. Rules? Sangat ketat tapi untuk kebaikan kan? Bagus jugak. 

Alhamdulillah, we're still together until now. Relationship kitaorg masih kuat, tak goyah even ada seribu satu dugaan yang datang, Cewah ayat. Kitaorg? Kitaorg bukan prince and princess, kitaorg bukan minnie and mickey mouse, kitaorg bukan barbie and ken, kitaorg bukan scha alyahya and awal ashaari, kitaorg bukan apek and luiney, kitaorg bukan urhhhhhhhh, couple yang sangat romantic, sweet nak mampus bagai. Puh-lease. Kitaorg cuma manusia biasa yang tak pernah lari dari pergaduhan ketika bercinta. Hidup pun biasa, panggil pun biasa, orang-awak je. Kau ado? Paling sweet sayang yayang. Tuh pun yucks -.-

And urmm, kitaorg bukanlah long-distance relationship. Kitaorg very close together. Tiap hari main mata dekat sekolah. Fikir sweet? Byebye bagai. Haih, bukan nak cakap 24/7 together, just kitaorg pandai jaga diri, pandai jaga hati. Hewhew, dia lah boyfriend, dia lah bestfriend, dia lah tempat mengadu, dia lah tempat bergaduh, dia lah mama, dia lah ayah, dia lah abg bila aku jauh dari family. Hm kitaorg bukanlah 2 3 tahun macam orang lain punya relationship, kitaorg okay. Kitaorg baru nak.... hmm berape syg? 1 month 1 day actually. Tak lama... baru nak kenal hati budi masing masing, tapi serious talk, aku dah kenal dia macam mana so far ;)

Poyo semua ni kalau aku cakap kitaorg tak pernah gaduh. Gaduh tuh mesti tapi tak selalu. Alah, kalau gaduh pun maybe pasal ex masing masing. Oh i mean bukan masing masing tapi ex dia je. Serious aku tak tipu. Hm tapi aku tak kesah sebab kitaorg gaduh just about 5minutes then dah berbaik. Well, manusia kan tak sempurna. Aku faham. Kitaorg berada dalam dua dunia yang berbeza sebelum ni, tapi syukur alhamdulillah... aku dengan dia sekarang. Heheh. Banyak benda yang aku belajar, faham and tahu bila aku dengan dia. Dia ajar aku untuk 'sendiri , sorang , alone' or dalam bahasa kasar is 'berdikari' .

Dia pun banyak ajar aku erti sakit hati then bahagia. Sumpah aku bahagia. Thanks my honey. Alhamdulillah, even kitaorg banyak gaduh, kitaorg still berdiri sama sama sampai sekarang. Sometimes, aku fikir jugak macam mana aku boleh dengan dia sekarang ni, alhamdulillah sangat sangat. Tapi hmm entah. Segalanya berubah bila dia masuk dalam hidup aku. Bahagia muncul. pehh gaya cakap macam org dah kahwin, ye dok? Hahah. Hm bukan, its my hope, my wish. Thats all, ade jodoh tak kemana. Dia sangat special, sungguh tak tipu. Aku sayang dia.

Dia tak sekacak justin bieber, tak sehandsome nazmi faiz, tapi dia hebat. 

Me love you Muhammad Akmal Syarif ;)

Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.