Intan Shahira.
Aku yang dulu bukanlah yang sekarang.
20 Jul 2013 , 0 Comment

Cuba duduk sekejap dan fikir. Kalau waktu ni , jam ni dan detik ni, beberapa tahun lepas. Dimana kau sekarang? Kalau mengikut tahun , aku dah 15 tahun sekarang. Alhamdulillah. Ok sambung balik. Kalau baca balik semua post aku, boleh jugak aku ingat siapa aku dulu. Kalau boleh aku nak cuba lupa siapa aku yang dulu. Sebab aku dulu bodoh. Ikut apa itu suka, apa itu seronok. Malas lah nak ingat semuanya. Tapi apa boleh buat? Aku yang dulu tuh lah buat aku jadi aku yang sekarang. Aku yang dulu tuh juga yang ajar aku untuk jadii yang sekarang.

Tapi tolong jangan ingatkan kisah aku. Biarlah. Itu buku lama. Simpan dalam arkib. Kalau ada yang perlu digunakan, baru buka balik. Kalau tak, biarkan ia tersimpan rapi. Tapi, sapa kita yang dulu, tak penting. Yang penting, siapa kita sekarang. Sama ada berubah ke arah yang baik, atau sebaliknya. Mana yang buruk, bila masuk tahun baru, azamlah untuk berubah. Dan siapa aku sekarang ni, mungkin berbeza dengan siapa yang ada dengan aku masa aku dahulu. Terletak pada mereka, untuk terima siapa aku dulu. Tapi, kalau mereka tak terima siapa aku yang dulu, kenapa perlu bagi aku yang sekarang. Kan?

Don't look my past. Seek for the present and build the future. With me. And i'll be yours.

Ewah. Madah madah. Sudahlah. Bye.



Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.