Intan Shahira.
Raya.
15 Aug 2013 , 0 Comment

Assalamualaikum. Hi, Selamat Hari Raya. Ya, diraya ke-enam baru sempat buat post. Bukannya ada org baca kalau post awal-awal. Well, aku bukannya hot macam dia. Ha ha ha. So, sempena hari raya..... ramai yang minta maaf and blablabla menangis. Oh.. baru aku tahu rupanya minta maaf memang pada waktu hari raya je. Itu pun raya pertama. Raya kedua buat balik. Biasalah, dapatkan mood raya. Padahal kalau kau nak minta maaf masa hari jadi kau pun takpa kot. Serabai. Tapi takpalah... aku pun nak mood raya. K.

Firstly, Aku nak mohon maaf andai ada segala ter seperti tersalah cakap, terkasar bahasa, terambil barang, terkutuk, termaki, termarah and ter ter ter yang selanjutnya. Maklumlah... dah kata pun ter mestilah tak sengaja. Manada manusia yang sempurna. Aku manusia biasa. Mesti buat salah juga. Betul tak betul? Ok... pertamanya, Mestilah minta maaf pada mama and ayah. Alhamdulillah terlaksana. Harapnya aku akan berubah ke arah yang lebih baik lagi lepasni. Sama-sama doakan ya. Aminn.

Keduanya, pada Muhammad Akmal Syarif bin Yahaya. Saya nak minta maaf sebab terlalu banyak salah silap yang saya pernah buat dekat awak. Marah, maki, tengking, bad mood, kecik hati and segalanya. Lagi-lagi pasal iPhone, saya minta maaf sebab saya iPhone awak hancur hmm. Lain kali jangan buat hal k bby? Nak minta maaf juga untuk segala kata-kata saya yg maybe ada buat awak panas hati sampai badmood segala. Yeah, saya bukan yang terbaik tapi saya sedang mencuba jadi yang terbaik. Mohon awak maafkan. Btw, Org dah maafkan salah silap awak. Hihihi sayang awak!

Keduanya, pada kawan-kawan. Alhamdulillah... terlaksana juga. Tapi mungkin ada kawan-kawan yang terlost contact apa semua.. mohon maaf daripada sini saja ya? Maafkan andai ada segala ter dekat atas tu aku buat pada kauorang. Mohon maaf daripada hujung rambut sampai hujung stoking. Ya.. terlalu banyak kesalahan yang aku buat pada kawan-kawan terutamanya kawan dorm and kelas yang kena maki dengan aku tiap hari. Hoho maklumlah yaa.... aku ni darah panas. Marah je kerjanya. Mohon takda dendam antara kita. Aku sayang kawan-kawan aku. 

Ketiganya, pada musuh-musuh lama atau baru. Alhamdulillah... dah dilaksanakan masa puasa lagi. Yg ni pastiinya lebih banyak dosa yang aku buat. Biasalah, dah kata musuh comfirm ada kutuk, ada maki, ada segala-galanya benda tak baik aku buat. Hehe. Mohon kauorang maafkan dengan ikhlas. Jangan pulak maafkan pada mulut tapi pada hati... 'ish.. Eira ni nanti dah maafkan pun buat lagi. Biarlah dia.' No, insyaAllah aku takkan buat lagi. Aku dah cuba minta maaf seikhlas mungkin sebab aku sendiri malas nak bermusuh. For what nak bermusuh lagi? Aku dah besar. Taknak jadi budak-budak. Mohon 0-0 yaa?

Keempat, pada orang-orang yang tak dikenali atau dikenali tapi tak rapat, belum dilaksanakan tapi kat sinii aku nak cakap aku manusia biasa yang kadang-kadang tersilap tulis, terkutuk sikit, ter ewwww ke apa dengan kauorang. Aku minta maaf sekiranya ada ter yang aku buat dekat kaorang. Maybe aku pernah buat kauorang marah, tak puashati or so on. Mohon maaf ya? Aku ikhlas. And aku sendiri dah memaafkan semua kesalahan kauorang sama ada aku kenal, aku rapat and aku apa apa lah. Semua aku dah maafkan. Aku tak berdendam. Kita 0-0 hehe. 

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin. 
Ikhlas daripada Intan Shahira Mohd Sa'ad.



Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.