Intan Shahira.
Ke-Sembilan.
1 Oct 2013 , 0 Comment

Kalau aku mengandung, tinggal hitung hari je nak beranak. 

Awak, kalau ikhlas tu ada, ada kan. Walaupun lambat sikit tapi tetap nak ucap. Selamat bulan ke-sembilan Encik Akmal Syarif. Officially being w/ you for 9 months , 39 weeks , 273 days , 6552 hours , 393 120 minutes , 23 587 200 seconds together-gether. Terima kasih untuk semua senyuman yang awak ukir pada muka saya. Terima kasih untuk muka hodoh yang awak bagi bila saya buat hal. Terima kasih untuk ayat - ayat kalis awak yang selalu buat saya tergelak. Terima kasih kerana menjadi the superb boyfriend everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Terima kasih selalu bising dekat telinga saya bila saya tak makan ubat. 

Terima kasih selalu jadi tempat mengadu kalau saya rasa nak menangis. Terima kasih selalu bising kalau saya tahan lapar sebab yekyek nak diet, malas nak makan. Terima kasih sebab selalu buat perut saya kenyang.  Terima kasih sebab masih bertahan dengan perangai kasar abadi saya ni. Maaf selalu buat hal dengan awak sampai awak sakit hati dan trauma dengan benda tu. Jujur, saya minta maaf untuk semua kesalahan saya sama ada kecil or besar. Mohon maafkan? Eh gila, cerita aku ada abang tu macam bodoh tahu tak. Buang lah. Jangan buat lawak. Sebab cuma awak. Cuma awak yang satu dalam hati. Ok ok, taknak tulis panjang-panjang. Cuma 'Sayang awak, Akmal Syarif' ;)


Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.