Intan Shahira.
Ubah.
13 Oct 2013 , 0 Comment


Manusia boleh berubah. Tak kesah sama ada mengikut keadaan atau hati sendiri dah terbuka untuk berubah. Kita sebagai orang sekelilingnya patut bantu dia bukan caci hina dia. Kadang-kadang memang dia dah dapat hidayah untuk berubah. Siapa tahu? Tapi ada sesetangah manusia ni memang suka berpura-pura. Berubah untuk menarik perhatian pun boleh jadi juga.

Tapi bagi aku, aku cuba untuk betul-betul berubah. Alhamdulillah. Sedang cuba perbaiki diri. Daripada tak pernah cukup lima, aku cuba cukupkan lima. Daripada terdedah, aku cuba menutup. InsyaAllah, hati berubah kerana Allah. InsyaAllah akan dikekalkan. Cuma aku perlukan supporters. Penyokong setia dibelakang untuk memberi aku semangat membawa diri kearah yang baik. \

Dalam beberapa minggu ni, terlalu banyak perkara berlaku tapi Alhamdulillah, Tuhan masih pinjamkan aku kekuatan dan kesabaran untuk menghadapi ujian-Nya. Walau besar mana ujian yang diberi, pasti ada hikmah yang baik disebaliknya. Kan? Buktinya. Bila terlalu banyak perkara jadi, ia mematangkan aku. Ia mengajar aku erti kekuatan. Ia mengajar aku erti kesabaran. Ia mengajar aku erti menahan kemarahan. Terima kasih, Ya Allah. Alhamdulillah, Ya Allah.

Kepada Che' Akmal Syarif, terima kasih untuk peluang ini. Terima kasih untuk semuanya. Terima kasih kerana bersabar walaupun hakikatnya hati awak terluka. Terima kasih kerana beri peluang walaupun setiap hari menganjing gua ehh geram jeh. Tapi terima kasih. Terima kasih banyak banyak. Saya menghargainya. Saya hargai peluang ini. Terima kasih pakcik intan payung. Saya sayang awak ;)

Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.