Intan Shahira.
Us.
21 Nov 2013 , 0 Comment

Assalamualaikum. Muka bahagia. Tersenyum mesra. People see me smile and laugh all the time but they don't know, its just a fake. Sampai bila aku nak memberontak dengan hati yang panas tunjukkan segala kesedihan yang aku ada kan. Bila aku bersedih, aku pasti akan ada orang sekeliling yang turut muram so jangan pentingkan diri sendiri. Aku cuba fikir yang lain walaupun perit tapi senyum kan sedekah hihi. Oh, Its me and him. First pic? Haha he said.. gambar ni dah macam cinggey susur enam kayyy hahaha but its okay. I love you fr who you're. Cewahh.

This is us. Know what? Takda satu benda pun yang boleh buat aku tersenyum bangga melainkan melihat senyuman ikhlas yang terukir dibibir orang-orang yang aku sayang termasuk si dia. Siapa yang suka melihat si pasangan bersedih atau muram sepanjang hari? Kadang-kadang melukakan hati sendiri lebih baik daripada melihat hati orang yang kita sayang terluka. Cuba rendahkan ego. Minta maaf bukan hanya ketika kita melakukan kesalahan tetapi cuba minta maaf apabila kita rasa ia terbaik untuk hubungan. Senyum. Buat si dia tahu bahawa kita sentiasa ada untuk memberi senyuman dan membuat dia tersenyum. Jangan cepat merasa putus asa walaupun dimarah, ditengking. Think positive. Mungkin si dia punya masalah. Senyum dan terus beri semangat. Biar dia ikut tersenyum. Kan comel. Ceh madah madah. Ayat macam doktor cinta hahahaha ;)

Sayang, aku rindu. Rindu mahu baring di atas peha tika kamu menyanyikan lagu, mahu dengar kamu sing a song lagu rock kapak yang mendayu dayu, mahu main gurau-gurau ini dan itu, mahu lentok atas bahu,  mahu dengar cerita tipu rekaan kamu, mahu buat-buat merajuk muncung sebatu. Tapi mungkin betul kata orang, bila sudah hampir setahun atau cukup setahun setiap perhubungan, kita pasti akan kenal siapa pasangan kita yang sebenarnya. Ya Allah, berikan aku kekuatan dan kesabaran yang tinggi dalam menempuh segala dugaan dalam hubungan ini. Kekalkan hubungan kami. Panjangkan jodoh kami hingga ke Jannatu Firdaus-Mu. Amin Ya Rabbal Alamin. 



Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.