Intan Shahira.
Harapan.
12 Apr 2014 , 0 Comment


Macam aku kata, pergilah. Aku bukan tak mahu. Aku bukan menyampah. Aku bukan benci. Sayang. Tapi pergilah biar kau kenal apa itu bahagia. Cukuplah dengan derita. Aku tahu kau cukup seksa. Aku tahu kau kuat. Kau masih ada yang sayang yang peduli. Hiduplah dengan yang baru yang setia menanti yang setia berharap. Dia yang terbaik. Terbaik untuk kau. Dia mampu. Mampu beri bahagia. Mampu beri ceria. Aku siapa? Aku cuma penghancur. Tak pernah beri kau satu senyuman bahagia yang kekal. Maafkan aku. Takpa, aku ikhlas. Kau pergilah. Jaga diri. Ingat pesan yang aku selalu titipkan. Ya? Assalamualaikum.
Chahigha.

I believe in being strong when everything seems to be wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe is tomorrow is another day. And i believe in miracles. Bye.

Follow Dashboard

Tagboard.





Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.